miercuri, 29 iulie 2009

Cand voi fi mare.....

Cand eram copil, acu ceva ani, ma gandeam ca in viitor cand voi creste si voi fi adult multe lucruri se vor intampla, multe idei le voi pune in practica si multe vise se vor implini.Uite am 21 de ani ...ceea ce inseaman ca sunt deja mare nuh?si vad ca pe parcurs toate lucrurile strasnice s-au risipit, toate au disparut lasand loc numai problemelor cotidiene.De multe ori nici nu mai pot gandi liber linistit pentru ca exista acel stres de fundal stresul societatii actuale care ne tine bine in panza lui,iar noi...eh bine noi ramanem acolo suspendati pentru multa vreme sau poate pentru toata viata.Simti ca prioritatile sunt altele cand esti mare ca pui pe primul loc cariera nu in ultimul rand si banii, aces motor constant al societatii.In alte cuvinte suntem pierduti undeva intre griji,taxe,studii,probleme financiare,neajunsuri care treptat ne rod si din roca cea puternica devenim inca o pietricica mica de pe drum.Cati dintre voi aveti meseria pe care ati visat-o?Cate dorinte mai vechi ati pus in practica,ati materializat? Eu gandeam ca viata e foarte lunga si ca pana voi fi mare voi reusi sa rezolv jumate si apoi atunci dupa 20 cealalta jumatate si credti-ma chiar avea o logica;dar zilele trec pe nesimtite si lumea reala ne impiedica din ce in ce mai mult sa devenim ceea ce vrem asa ca invatam sa facem compromisuri.De aici in colo linia se continua si asa treptat dispare si fericirea interioara si bucuria simpla si prietenia si poate chiar iubirea cea nebuna pentru o persoana totul devine monoton respectand riguros drumul serviciu-casa(poate uneori concedii care oricum nu sunt de ajuns) Ce visam,doream sa fac,indeplinesc:
-sa devin medic(ador anatomia,medicina sunt obsedata de seriale cu doctori si stiu destul de multe in domeniu).....IT NEVER HAPPENED
-sa cant intr-o formatie(am voce desi ai mei nu au acceptat niciodata sa merg la canto clasic).....IT NEVER HAPPENED asta ramane de vazut pe viitor
-sa am expozitii de grafica si pictura(am talent dar iarasi nu am facut studii de specialitate asa ca prea putin pot sa ma afirm)......IT HAPPENED doar cand eram mica apoi am lucrat doar acasa...sa vedem pe viitor
-sa fiu reporter pentru a merge la concerte, festuri si a lua interviuri cu formatii(am dat la jurnalism dar m-am lasat deoarece faculta din Iasi sugea prea tare)....IT MIGHT HAPPEN
-sa invat sa innot(asta aporape ca se va intampla)
-sa invat sa pilotez un avion....MIGHT HAPPEN
-sa calatoresc in jurul lumii sa vad mii de locuri superbe (sa ziceam ca initierea am facut-o si restul hartii e de realizat pana cand mor)
si alte o mie de nimicuri frumoase si importante pentru mine;desi stiu ca majoritatea nu se vor realiza.
Nu vreau sa va trag in coma de tristete e doar un gand pasager mai mult ca sigur va fi uitat pana cand ies in oras sau pana se termina tarta din cuptor.Oricum bine este sa fiti atenti la ceea ce urmariti si ce vreti de la viata;ideal e sa fiti mandri de ceea ce faceti sa lasati de-o parte compromisurile si sa faceti fericita persoana de lg voi.Acum stand bine si gandindu-ma ..eu am 21 de ani deci sunt majora sub toate legile din toate statele lumii ..eh bun ma pun sa beau si sa fumez ca sa simt mai bine aroma vietii de adult :) Cheers!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu