duminică, 26 iulie 2009

Uffa...si dumnezeu a zis"SA FIE BLOGURI!!!!"

La inceput era omu' si acel om se simtea simgur si avea de multi ani ganduri chinuitoare si idei debordante ....pana intr-o zi cand duhul al mai sfant i a soptit"Fa wei un blog!!!" si asa a inceput totul:) Desi am zis pe onoarea mea ca nu voi face asta iacata-ma pe un blog personal incercand sa incant sau macar sa atrag o atentie a vre-unui cititor pasager.In mare parte am facut asta ca sa intru in familie ca deh! varu blog iubi blog soacra blog poi ce? eu adeka s mai prejos? sau sa nu ma pot eu certa cu ei pentru ca sunt anti-tehnologie? Asa ca va doresc ignorare reciproca placuta si viata lunga pe net ei bine asta pana in 2012 ca atunci cica vine asteroidu lu' peste.
P.S. partea cea mai incitanta de aici e ca nu se poate auzi accientuu asa ca try to catch that succers:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu