luni, 27 iulie 2009

Requiem pentru un vis????

Acum cateva zile m-a impins pacatu' si curiozitatea feminina sa vizionez un film mai vechi care la vremea sa insemna ceva...Requiem for a dream.....OKIEY aceasta opera de arta mi-a fost prezentata drept un film tragic despre droguri si cum iti fut ele viata,un film foarte trist si deprimant dar nimeni efectiv nimeni nu mi-a zis ca de fapt e un film extrem de scarbos! Sincer va zic ca din toate ideile si substraturile imaginile care tronau in minte erau alea groce alea de sa-ti versi stomacu' afara:( Sunt foarte dezamagita dupa asa niste reviews ma asteptam macar sa ma miste un pic la psihic dar nici vorba,psihicu meu e in continuare a couch poatato:) am dormit excelent noaptea de dupa plus acu f vag imi mai amintesc exact fragmente din el.Inca incerc sa-mi dau seama ce era mai grotesc/scarbos mana cangrenata a tipului sau faptul ca tipa isi baga un dildo de 2 metri in cur?f discutabil insa cert e ca nu poti sa le plangi de mila,chiar nu-ti vine gandindu-te ca le fac cu un scop PLUS ca sunt niste oameni lipsiti de logica,vointa ratiune.BTW daca vedeti ca aveti o parte din mana vanata adeca mov e mai bine sa bagati acu' in vena ailalta mai rasarita si cu asta sa mergeti al spital;daca va intreaba de unde o aveti asa raspundeti f simplu"malpraxis-doar e RO si la noi cand mergi la analize risti sa te sparga si-n cornee ca nu-ti gaseste vena:) Din partea mea daca esti copchil de bani gata si n-ai alta distractie decat sa prizezi,daca are tactu bani de sa tragi heroina si pe cur sau chiar te deprima asa de mult conditia umana atunci knock yourself out! have fun dar sa nu te aud ca te ragi ca ti-e rau sau ca esti distrus ca atunci primesti un bocanc in gura :) PEACE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu