duminică, 26 iulie 2009

Nu am prieteni...

DA,CHIAR NU AM! :) si inainte sa-mi plangeti de mila haideti recunoasteti si voi..de fapt nici voi nu aveti nu-i asa?si voi va cititi propriile articole,si voi mancati inghetata singuri si va uitati la film cu comentariile innecate in imaginatie si voi va mai pierdeti uneori in lumea fictiva ca nah...e simplu si va mai scuteste de singuratate.Volks va zic ceva iluminat de tare:dupa un timp nici nu mai aveti nevoie;) pe bune dupa ce trece perioada critica a liceului unde fara amici esti un geek apoi treptat va dati seama ca aveti colegi ca aveti persoane pasagere care va vor umple viata singurateca. Desigur criminal e sa nu ai un iubit sau o iubita sa fii burlac castrat de orice relatie interumana atunci chiar e jenant dar in rest puteti supravietui degajat.Am avut la un moment dat persoane in jurul meu unele chiar foarte apropiate dar cum omu' i drac in esenta toate acele dragute relatii s-au destramat in mai putin de 2-3 luni si acu sunt doar amintiri fade.Tin sa precizez o teorie personala"fetele nu pot sa fie intre ele best friends" poi de ce? pt ca au un centru comun de interes"BARBATII".Femeile si asa se cearta si oricum invidia troneaza dar cand apare elementul X totul se activeaza e ca un catalizator iar rezultatele sunt catastrofale:))Doamne ce mi-e dor sa vad un bitch-fight asa ca la carte sa iasa cu sange si muci zburati cu par rupt si figuri K1 zic mi-e dor pentru ca e tru e real si pe bune acolo chiar are loc o eruptie de ura.Revenind la lumea normala treptat veti observa ca abia mai aveti timp pentru voi,pentru facultate pentru bere cu colegii amicii trecatori si oricum legaturile mai trainice apar dupa 26-30 de ani.Si eu visam de mult ca voi avea o tipa cu care sa fim best pales de la kinder pana la cimitir,ca vom imparti tot ce-i frumos si bun ca ne vom sprijini una pe cealalta dar pana acu asa ceva nu a aparut si dupa cum se observa acu din al2lea an de facultate decorul nu e prea promitator but I'm chilled caci am omu' meu who's got my back plus o fire foarte egoista si introvertita care imi da un kick start in fiecare zi :) Asa ca TSCHUS! si al mai mare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu